| Kirjoittaja |
Viesti |
Jaitas
|
|
| Ma Tam 29, 2007 22:46 |
|
 |
Jaitas
|
|
|
Noniin.
Ei tää varmaan mikään kiinnostava juttu oo, mutta nyt ois issellä nuo baaripöydät valmiit. Ja ajattelin linkittää Facebook galleriaan josa on kuvia rakennusprojektista.
Kommentoikaapas mielellään että mitä pidätte toteutuksesta?
eli tässä linkki. sen "pitäisi" toimia kait
http://www.facebook.com/album.php?aid=7302&l=dee00&id=625528717
_________________ Asiahan on näin että Sapphireahan sen olla pittää. . . |
|
| Su Mar 04, 2007 23:36 |
|
 |
zeveri
|
|
|
Onpahan komea pöytä!! Kyllä tolla kelpaa cocktaileja tehdä enemmänkin 
|
|
| To Mar 29, 2007 23:24 |
|
 |
zeveri
|
|
|
miten pitkään meni tossa koko projektissa? Pitääpä harkita jos itsekkin tuollaisen väsäis kun tahtoo olla nuo valmiit aika kalliita 
|
|
| To Mar 29, 2007 23:26 |
|
 |
Jaitas
|
|
|
Kiitoksia paljon, olen itsekkin ollut tyytyväinen noihin.
Mutta asiaan, ekat suunnitelmat tein lukion kakkosella. ja piirustukset valmistui lopullisesti siinä sen vuoden keväällä. Sitten pistin rojektin jäähylle, koska ei ollut oikeen aikaa ja armeijakin tulossa. Nyt sitten armeijan jälkeen kun muutin Ouluun opiskelemaan niin ajattelin tempasta. Tosin minulla oli senverran vähän aikaa, että tilasin puurungon piirustusten mukaan tutulta puusepältä. Sitten petsailin kasailin.
Ja ton jääpala astian teki kaverini joka on sähkömies, hääräsin toki vieressä, mutta olin varmaan enemmänkin haitaksi! Kaikki tommoset yksityiskohdat yms on sitten omaa käsialaa, ku tommosta plilun nussimista osaan kyllä
Ja sitten siitä hinnasta voin sanoa että aika kalliiksi tuommoset tulee itse tehtynäkin. Eniten säästää jos itse saa tehtyä nuo puurungot, silloin puhutaan inhimillisestä summasta. Mutta kuitenkin nyt on kyse sellaisesta asiasta, mitä itse en yritä rahassa mitata
Jos vain intoa riittää niin ei muutakon hommiin! nimittäin noista tuli ainakin mielestäni niin laadukkaan oloiset kalusteet, että IKEAsta ei yhtä tyylikkäitä, käytännöllisiä ja kestäviä saa!
_________________ Asiahan on näin että Sapphireahan sen olla pittää. . . |
|
| Pe Mar 30, 2007 13:57 |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|