yla
Nettibaari Foorumin päävalikko
RekisteröidyHakuOhjeKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisään
Baaripöytä

Vastaa viestiin    Nettibaari Foorumin päävalikko » Erilaisia baarikaappeja Näytä edellinen aihe
Näytä seuraava aihe
Baaripöytä
Kirjoittaja Viesti
Jaitas

Lähetä Baaripöytä Vastaa lainaamalla viestiä
Tosiaan tonne toiseen ketjuun pistin jo tästä pöydästä jotain juttua, mutta nyt on 3d-kuvat netissä niin ajattelin laittaa tänne jos ketään kiinnostaa.

Niin ja tosiaan kevään aikana ois tarkotus rakenneskella. Ja kommenttia mielellään että kannattaako moista ees väsätä Smile

http://www.bolt.com/Kesamies/photo/Paaripyt2/2964639

http://www.bolt.com/Kesamies/photo/Paaripyt1/2964638

Toi peltier jääpala-astia ainakin kiinnostais itteä kovasti

Ma Tam 29, 2007 22:46 Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Jaitas

Lähetä Vastaa lainaamalla viestiä
Noniin.

Ei tää varmaan mikään kiinnostava juttu oo, mutta nyt ois issellä nuo baaripöydät valmiit. Ja ajattelin linkittää Facebook galleriaan josa on kuvia rakennusprojektista.

Kommentoikaapas mielellään että mitä pidätte toteutuksesta?

eli tässä linkki. sen "pitäisi" toimia kait Wink

http://www.facebook.com/album.php?aid=7302&l=dee00&id=625528717

Su Mar 04, 2007 23:36 Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
zeveri

Onpahan komea pöytä!! Kyllä tolla kelpaa cocktaileja tehdä enemmänkin Cool
To Mar 29, 2007 23:24 Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
zeveri

miten pitkään meni tossa koko projektissa? Pitääpä harkita jos itsekkin tuollaisen väsäis kun tahtoo olla nuo valmiit aika kalliita Confused
To Mar 29, 2007 23:26 Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Jaitas

Kiitoksia paljon, olen itsekkin ollut tyytyväinen noihin.

Mutta asiaan, ekat suunnitelmat tein lukion kakkosella. ja piirustukset valmistui lopullisesti siinä sen vuoden keväällä. Sitten pistin rojektin jäähylle, koska ei ollut oikeen aikaa ja armeijakin tulossa. Nyt sitten armeijan jälkeen kun muutin Ouluun opiskelemaan niin ajattelin tempasta. Tosin minulla oli senverran vähän aikaa, että tilasin puurungon piirustusten mukaan tutulta puusepältä. Sitten petsailin kasailin.

Ja ton jääpala astian teki kaverini joka on sähkömies, hääräsin toki vieressä, mutta olin varmaan enemmänkin haitaksi! Kaikki tommoset yksityiskohdat yms on sitten omaa käsialaa, ku tommosta plilun nussimista osaan kyllä Confused

Ja sitten siitä hinnasta voin sanoa että aika kalliiksi tuommoset tulee itse tehtynäkin. Eniten säästää jos itse saa tehtyä nuo puurungot, silloin puhutaan inhimillisestä summasta. Mutta kuitenkin nyt on kyse sellaisesta asiasta, mitä itse en yritä rahassa mitata Cool

Jos vain intoa riittää niin ei muutakon hommiin! nimittäin noista tuli ainakin mielestäni niin laadukkaan oloiset kalusteet, että IKEAsta ei yhtä tyylikkäitä, käytännöllisiä ja kestäviä saa!

Pe Mar 30, 2007 13:57 Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:    
Vastaa viestiin    Nettibaari Foorumin päävalikko » Erilaisia baarikaappeja Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry: 
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Nettibaari graphical design by Juha-Pekka Permanto
Based in style of Freestyle XL / Flowers Online
Modifications and localisation by Lauri Laukkarinen